loading...

زیبایی و جوانسازی پوست

نیما کاشانی بازدید : 63 چهارشنبه 29 خرداد 1398 نظرات (0)

براي درمان يا جلوگيري از تحريکات جزئي پوست مانند سوختگي، برش و بثورات پوشک استفاده مي شود. بعضي از محصولات ممکن است به عنوان يک کرم ضد آفتاب استفاده شوند. پماد زينک اکسايد ممکن است براي مقاصد ديگر استفاده شود در صورتي که سوالي داريد، از ارائه دهنده خدمات بهداشتي يا داروسازي خود بخواهيد. اين دارو فقط براي استعمال خارجي است. با دهان بر نداريد. دستورالعمل هاي مربوط به نسخه يا برچسب محصول را دنبال کنيد. قبل و بعد از استفاده دست ها را بشوييد. يک مقدار سخاوتمندانه به منطقه آسيب ديده اعمال کنيد. با يک باند يا پانسمان پوشش نکنيد، مگر اينکه پزشک يا پزشک شما به شما اين را بگويد. از تماس پماد زينک اکسايد با چشم خود خودداري کنيد. اگر شما انجام دهيد، با آب فراوان آب بشوييد.

 عوارض پماد زينک اکسايد

عوارض جانبي مربوط به پماد زينک اکسايد که شما بايد در اسرع وقت به پزشک يا متخصص مراقبت هاي بهداشتي خود گزارش دهيد. واکنش هاي آلرژيک مانند خارش پوست، خارش يا کندو، تورم صورت، لب ها يا زبان ممکن است در اثر استفاده از انواع پماد و کرم به وجود بيايد. اين فهرست ممکن است همه اثرات جانبي را مشخص نکند. براي مشاوره پزشکي در مورد عوارض جانبي با پزشک خود تماس بگيريد. شما ممکن است عوارض جانبي را به سازمان غذا و دارو گزارش دهيد. در مورد استفاده از پماد زينک اکسايد در کودکان با متخصص اطفال خود صحبت کنيد. در حالي که اين دارو ممکن است براي شرايط انتخاب شده تجويز شود، اقدامات احتياطي انجام مي شود. مصرف بيش از حد: اگر فکر مي کنيد که بيش از حد از اين دارو استفاده کرده ايد، يک مرکز کنترل سم يا يک مرکز اورژانس تماس بگيريد.

 طريقه مصرف پماد زينک اکسايد

اين دارو معمولا به مناطق تحت تاثير قرار مي گيرد چندين بار در روز به صورت مورد نياز است. اطمينان حاصل کنيد که منطقه آسيب ديده را با صابون و آب شستشو دهيد و قبل از استفاده از پماد زينک اکسايد خشک کنيد. مهم است که اين دارو به طور دقيق همانطور که توسط پزشک يا داروساز توصيه مي شود مورد استفاده قرار گيرد. اين دارو را در دماي اتاق ذخيره کنيد، از نور و رطوبت محافظت کنيد و آن را در دسترس کودکان قرار ندهيد. داروها را در فاضلاب دفع نکنيد (به عنوان مثال، در پايين سينک يا در توالت) يا در زباله خانگي. از داروساز خود بخواهيد که چگونه داروهايي را که ديگر مورد نياز نيست يا منقضي شده اند، کنار بگذاريد.

منبع: فروشگاه تجهيزات پزشکي آرادرما

نیما کاشانی بازدید : 23 چهارشنبه 29 خرداد 1398 نظرات (0)

20 درصد از مردم عادي و بيش از نيمي از افراد بالاي 70 سال دچار اين عارضه مي‌باشند. در حال حاضر جمعيتي بالغ بر 1 ميليارد نفر در دنيا دچار بيماري فشار خون بالا هستند و انتظار مي‌رود که تا سال 2025 اين رقم بيش از 50 درصد افزايش پيدا کند. بنابراين سنجش فشار خون براي افرادي که مشکل فشار خون دارند، امري حياتي ست. يکي از راه هاي اندازه گيري فشارخون مراجعه به مراکز درماني است. در برخي از مواقع دسترسي به پزشک به دليل دوري راه، کسالت و نداشتن همراه، مسافرت، زمان نامناسب و غيره امکان پذير نيست. اما امروزه با عرضه انواع فشارسنج دقيق با اندازه گيري آسان، کار راحت شده است. با خريد يک دستگاه فشار خون مي‌توان به سنجش فشار خون در هر مکان و هر زمان پرداخت.

انواع دستگاه‌ فشارخون

دستگاه‌هاي اندازه گيري فشار خون به 3 دسته کلي تقسيم مي‌شوند: دستگاه فشارسنج عقربه اي، دستگاه‌ فشارسنج ديجيتالي، دستگاه فشارسنج جيوه اي. اين دستگاه‌ ها که شامل دستگاه ‌هاي جيوه‌اي و عقربه‌اي مي‌شود، اغلب توسط پزشکان و پرستاران براي معاينات استفاده مي‌شود. فشارسنج ‌هاي عقربه‌اي و جيوه‌اي نتايج بسيار دقيقي دارند، اما نحوه استفاده از آن‌ها  براي استفاده عموم مردم ممکن است کمي مشکل باشد، به همين دليل در اغلب منازل، جاي خود را به فشارسنج‌هاي ديجيتالي مي‌دهند. البته به کساني که بيماري‌هاي قلبي و فشار خون بسيار بالا دارند، توصيه مي‌شود از اين گونه فشارسنج ‌ها  استفاده کنند.

فشارسنج بازويي

امروزه انواع فشارسنج‌ ديجيتالي پيشرفته و بسيار دقيقي به بازار آمده است. اين فشارسنج ‌ها  به طور اتوماتيک به گرفتن فشار و اعلام آن مي‌پردازند، بنابراين براي استفاده عموم مردم و يا سالمندان بسيار کاربردي است. فشارسنج ‌هاي ديجيتالي در دو نوع مچي و بازويي وجود دارند.  فشارسنج گلامور مدل هاي مختلفي دارد که هر کدام با توجه به قابليت هايشان و متناسب با نياز فرد انتخاب مي شوند. اين برند يک برند آلماني بوده و در طي مدت فعاليت خود محصولات با کيفيتي به بازار ارائه کرده است. برند آلماني ديگر که بسيار مشهور است بيورر مي باشد. فشارسنج بيورر مدل BM20 يکي از محبوب ترين فشارسنج هاي بازار است. اين فشارسنج علاوه بر کيفيت بالا، قابليت هاي قابل توجهي نيز دارد.

 

منبع: فروشگاه تجهيزات پزشکي آرادرما

نیما کاشانی بازدید : 33 چهارشنبه 29 خرداد 1398 نظرات (0)

با بالا رفتن سن، بافت چربي روي استخوان و زير پوست تحليل رفته و اين شرايط باعث ايجاد فرورفتگي در ناحيه صورت، افتادگي بافت و ايجاد چين و چروک در پوست مي‌شود. به اين ترتيب امروزه مي‌توان از ژل فيلر براي از بين بردن آثار پيري و جوانسازي پوست استفاده کرد. روش تزريق ژل يک روش غير تهاجمي براي جوانسازي پوست است که بسياري از افراد آن را به تجربه کردن تيغ هاي جراحي مانند تيغ بيستوري ترجيح مي دهند. برخلاف روش‌هاي تزريق مورد استفاده براي رفع چين و چروک، در هنگام استفاده از اين روش حرکت‌هاي کامل صورت پس از تزريق ژل فيلر دچار تغيير و آسيب نمي‌شود. به اين ترتيب در صورتي که از اين روش به صورت دقيق استفاده گردد، ايجاد ظاهر طبيعي و کاملاً جوان و شاداب با استفاده از آن امکان‌پذير خواهد شد. يکي از بهترين و محبوب ترين ژل فيلر هاي موجود در بازار ژل پرفکتا است. اين ژل چهار مدل دارد که هر کدام از آن ها براي لب، زير چشم، فک و گونه مورد استفاده قرار مي گيرد.

ماندگاري ژل فيلر

ماندگاري ژل يکي از مهمترين ويژگي هاي ژل فيلر است. ژل هيالورونيک اسيد به طور کلي چون از ماده اي طبيعي ساخته شده و جذب بدن مي شود، ماندگاري خيلي بالايي ندارد. بنابراين مدتي پس از تزريق ژل هيالورونيک اسيد بايد دوباره تزريق تکرار شود. ژل الانسه يکي از ماندگار ترين ژل هاي تزريقي است. اين برند محصول کشور هلند است و 4 مدل دارد. ماندگاري ژل هاي الانسه بين 1 تا 4 سال مي باشد که در ميان ساير ژل ها قابل توجه است. براي تزريق ژل فيلر همواره بايد نزد پزشک با تجربه و ماهر برويد تا از نتيجه کار راضي باشيد. مقالات و ويدئو هاي زيادي در رابطه با آموزش تزريق ژل فيلر در سايت هاي مختلف موجود هستند که البته اين مطالب بيشتر براي آشنايي افراد با تزريق ژل منتشر مي شوند و نبايد از آن ها براي يادگيري و اجراي تزريق فيلر استفاده کرد.

منبع : فروشگاه تجهيزات پزشکي آرادرما

نیما کاشانی بازدید : 31 چهارشنبه 29 خرداد 1398 نظرات (0)

همانطور که ميدانيد اين روزها از فيلر علاوه بر از بين بردن چين و چروک صورت، در حجم دهي لب ها، ليفت ابروها و همچنين برطرف کردن گودي زير چشم نيز استفاده مي شود. با استفاده از اين فيلرها مي توان خط خنده را به ميزان قابل توجهي کاهش داد و ظاهري زيباتر و جوان تر فراهم آورد. بايد بدانيد که اسيد هيالورانيک اصلي ترين ماده تشکيل دهنده فيلرها به حساب مي آيد که به طور طبيعي در بدن يافت مي شود اما به واسطه افزايش سن توليد آن در بدن کاهش پيدا کرده که در نتيجه منجر به بروز چين و چروک مي شود. اما نکته اينجاست به دليل افزايش علاقمندان به فيلرها و با توجه به حساسيت هاي پوستي که در برخي افراد ايجاد کرده توصيه مي شود حتما در ابتدا نسبت به انواع فيلرها اطلاعات جامعي بدست آورده و سپس به سراغ استفاده از آن برويد.

انواع ژل فيلر کدام ها هستند؟

به طور معمول از اين ژل به منظور برطرف کردن خطوط ريزي که بر روي صورت ايجاد شده استفاده مي کنند. در واقع در ژل با افزايش حجم در بافت هاي صورت و خطوط ريز، ظاهري جوان و شفاف را براي افراد پديد مي آورد. استفاده از گوشه هاي بيني و دهان شايع ترين نقاطي است که از اين ژل استفاده مي شود. پزشکان ماندگاري آن را به 6 الي 12 ماه ارتباط مي دهند.

اگر به دنبال برجسته کردن لب ها، و برطرف کردن چين و چروک هاي ريز و عميقي هستيد که بر روي پوست شما ظاهر شده بايد بدانيد که استفاده از اين ژل ميتواند به شما کمک کند. معمولا اين ژل تا 6 ماه ماندگاري دارد.

يکي ديگر از انواع فيلر، راديز نام دارد که براي برطرف کردن چين و چروک و خطوط متوسط تا عميق بکار گرفته مي شود. همچنين برجسته سازي استخوان گونه نيز از جمله ديگر عملکرد آن به حساب مي آيد.

اين مدل از ژل فيلر، با استفاده از ذرات بسيار ريز نسبت به ديگر فيلرها ساخته شده است و از شايع ترين ژل هايي است که براي برجسته کردن لب ها بکار گرفته مي شود. پزشکان ماندگاري آن را بين 5 الي 9 ماه تخمين زده اند و توصيه مي کنند که پس از گذشت 6 ماه حتما براي تزريق مجدد به پزشک مربوطه مراجعه نمايند.

نیما کاشانی بازدید : 34 چهارشنبه 29 خرداد 1398 نظرات (0)

با توجه به اهميت زيبايي و جوانسازي صورت در بين گروه هاي مختلف جامعه امروزه انواع دستگاه هاي زيبايي در بازار وجود دارد که اين افراد مي توانند در جهت بر طرف کردن مشکلات پوستي و جوانسازي صورت خود از آن ها استفاده کنند در ادامه ي مطلب به بررسي چند دستگاه زيبايي پرطرفدار خواهيم پرداخت.

دستگاه ميکرودرم

افراد زيادي براي زيباسازي، طراوت و شادابي پوست صورت خود از دستگاهي به نام ميکرودرم استفاده مي کنند افرادي که روي پوستشان جاي جوش دارند از دستگاه ميکرودرم استفاده کرده و نتيجه ي مطلوبي به دست آورده اند. سطح اين دستگاه از جنس اکسيد آلومينيوم مي باشد که وقتي در تماس با سطح پوست شخص قرار مي گيرد باعث تراشيده شدن لايه هاي رويي پوست فرد شده و به انتقال بهتر جريان خون کمک خواهد کرد.

دستگاه درما اف

دستگاه اولتراسونيک يا اتوي صورت در واقع نام هاي ديگر دستگاه زيبايي درما اف مي باشد اين دستگاه به صورت ويبره کار مي کند و وقتي که در تماس با سطح پوست قرار مي گيرد. تمامي چربي ها، مواد سمي و آرايشي که در پوست قرار دارد را از بين خواهد بود علاوه بر اين استفاده از دستگاه درما اف سبب نرم تر شدن پوست خواهد شد.

دستگاه هيدرودرمي

افرادي که مي خواهند خطوط پوستي خود را از بين ببرند و با افزايش آبرساني پوست باعث از بين رفتن خشکي پوستشان شوند مي توانند از دستگاه هيدرودرمي استفاده کنند استفاده از اين دستگاه هيچ گونه دردي در صورت فرد ايجاد نخواهد کرد با استفاده دستگاه هيدرودرمي لايه هاي فوقاني سطح پوست ساييده مي شوند و اين امر باعث افزايش آبرساني و رفع مشکلات پوستي شخص خواهد شد.

دستگاه ميني هايفو

از اين دستگاه مي توان براي صورت و گردن و حتي از بين بردن خطوط دور چشم نيز استفاده کرد. بيشترين فايده ي دستگاه ميني هايفو رفع چروک ها و زبري پوست مي باشد علاوه بر اين استفاده از اين دستگاه باعث کشيدگي سطح پوست افراد نيز مي شود. دستگاه ميني هايفو سبب افزايش کلاژن هاي عمقي در سطح پوست افراد مي شود.

منبع : فروشگاه تجهيزات پزشکي آرادرما

نیما کاشانی بازدید : 40 چهارشنبه 29 خرداد 1398 نظرات (0)

بسياري از افراد به خصوص بانوان به زيبايي پوست و صورت خود اهميت زيادي مي دهند اين افراد به دنبال زيبايي بوده و هزينه هاي بسياري را صرف داروها و کرم هاي شيميايي مي کنند لازم است بدانيد امروزه بسياري از دستگاه هاي زيبايي در بازار وجود دارد که مي تواند شمار زيادي از مشکلات پوستي اين افراد را به راحتي برطرف سازد. آيا با دستگاه زيبايي صورت آشنايي داريد؟ ما در ادامه ي مطلب به شما انواع مختلفي از دستگاه هاي زيبايي و کاربرد هر کدام را معرفي خواهيم کرد.

دستگاه پلاسما پن

  از دستگاه پلاسما پن براي رفع مشکلاتي از قبيل درمان اسکارهاي پوستي، جوانسازي، خالبرداري و رفع افتادگي پلک، درمان چين و چروک و لکه هاي پوستي استفاده مي شود براي استفاده از اين دستگاه نيازي به عمل جراحي نيست. اين دستگاه قسمتي از پوست که دچار مشکل مي باشد را از حالت جامد به گاز و بعد از باز شدن منافذ پوست آب اضافي آن به بخار تبديل مي شود.

دستگاه بيوتي پن

براي خال برداري و پاک کردن تاتو از دستگاهي به نام بيوتي پن استفاده مي شود استفاده از اين دستگاه هيچ گونه خونريزي را در سطح پوست به وجود نخواهد آورد. دستگاه بيوتي پن داراي 5 درجه قدرت مي باشد که براي از بين بردن مشکلات سطحي پوست مانند لکه هاي ساده ي پوستي بايد از کم ترين درجه ي آن استفاده شود. قبل از استفاده از اين دستگاه نيازي به استفاده از کرم هاي بي حسي نمي باشد.

دستگاه ميکرونيدلينگ

استفاده از دستگاه ميکرونيدلينگ سبب کلاژن سازي پوست افراد خواهد شد. افرادي که داراي مشکلاتي از قبيل چين و چروک، ترک هاي پوستي، ريزش مو، درمان سوختگي، تيرگي پوست مي باشد مي توانند از اين دستگاه استفاده کنند. دستگاه ميکرونيدلينگ با دارا بودن سوزن هاي بسيار ريز در روي صورت شخص قرار مي گيرد و باعث ساخت کلاژن هاي از دست رفته ي پوست و رفع مشکلات پوستي مي شود.

منبع : فروشگاه تجهيزات پزشکي آرادرما

نیما کاشانی بازدید : 40 چهارشنبه 29 خرداد 1398 نظرات (0)

امروزه ژل فيلر هاي هيالورونيک اسيد محبوب ترين ژل ها هستند. هيالورونيک اسيد ماده اي طبيعي ست که در بدن انسان وجود دارد و به علت قابليت بالايش در تشکيل  پيوند با آب در مواد مراقبت از پوست و مو به کار مي رود. هيالورونيک اسيد به شکل هاي مختلفي در بازار موجود است. کرم هيالورونيک اسيد به علت اينکه اين ماده داراي مولکول هاي درشتي ميباشد، تاثير چنداني ندارد. زيرا مولکول هاي هيالورونيک اسيد توانايي نفوذ به لايه هاي زيرين پوست را ندارند. در واقع بهترين راه استفاده از اين ماده سودمند، تزريق آن به لايه هاي زيرين پوست مي باشد. خوشبختانه چون بدن هيالورونيک اسيد مي سازد، اين ماده کاملا با بدن سازگار است.

تزريق ژل نوراميس

تزريق ژل فيلر در لب مانند تمام روش هاي زيبايي، داراي ريسک است و هميشه اين امکان وجود دارد که اشتباهي پيش بيايد و يا نتيجه کار با سليقه بيمار همخواني نداشته باشد. به همين دليل مهم است که تزريق ژل لب را به پزشک متخصص و ماهر بسپاريد و به هيچ عنوان اين کار را در سالن هاي زيبايي و توسط افرادي که آموزش کافي نديده اند، انجام ندهيد. خوشبختانه براي ژل هاي هيالورنيک اسيد راه برگشت وجود دارد و با تزريق ماده اي مي توان فرد را به ظاهر قبلي اش برگرداند.

ژل استايلج

زمان کافي به پيدا کردن پزشک مناسب اختصاص دهيد و عکس هاي قبل و بعد بيماران قبلي هر پزشک را ببينيد. برخي پزشکان حتي ويدئوي تزريق هايي که قبلا انجام داده اند را به کساني که براي مشاوره مراجعه مي کنند نشان مي دهند تا نتايج را بهتر ببينند. در هنگام تزريق از پزشک بخواهيد ژلي که قرار است در لب هايتان تزريق شود را نشانتان دهد. ژل لب بايد از جعبه بيرون آورده شود. همه چيز در اين مورد بايد شفاف باشد. شما حق داريد که در جريان موادي که استفاده مي شود و کاري که بر روي لب هايتان انجام مي شود، به طور دقيق قرار گيريد.

آيا تزريق ژل پرفکتا دردناک است؟

تزريق ژل در لب درد چنداني ندارد، خصوصا اگر پزشک مهارت کافي داشته باشد. در هر حال، ميزان اذيت شدن بيمار به تکنيک پزشک در تزريق بستگي دارد. توصيه مي شود خانم ها در دوران قاعدگي و يا يک هفته قبل از آن، تزريق ژل لب را انجام ندهند. زيرا حساسيت آن ها به درد افزايش مي يابد. نتيجه تزريق ژل ژوويدرم در لب بلافاصبه قابل مشاهده است که البته با مقداري ورم همراه است که طبيعي ست. معمولا ورم بعد از تزريق بين 12 تا 48 ساعت رفع مي شود اما ممکن است تا 3 روز نيز باقي بماند.

منبع: فروشگاه تجهيزات پزشکي آرادرما

نیما کاشانی بازدید : 122 چهارشنبه 29 خرداد 1398 نظرات (0)

 

در دنياي امروزي ميل به زيبايي يکي از دغدغه هاي اصلي افراد به حساب مي آيد که در سنين بالاتر به دليل ايجاد چين و چروک ومشکلات پوستي فراوان بيشتر به چشم مي خورد. استفاده از ژل هاي تزريقي که در بازار وجود دارد مي تواند به رفع مشکلات پوستي افراد کمک کند. ژل هاي زيبايي انواع مختلفي دارند و براي قسمت هاي مختلف صورت فرد قابل استفاده هستند. ژل هاي تزريقي مي توانند خاصيتي دائمي و يا موقت داشته باشند در ادامه ي مطلب با برخي از مهم ترين ژل هاي زيبايي و موارد مصرف هر يک آشنا خواهيم شد.

ژل رووفيل  

ابن ژل قدرت پر کننده اي بالايي داشته و براي چين و چروک هاي عميق صورت، پيشاني و حتي فک قابل استفاده مي باشند. يکي از کاربردهاي بسيار مهم ژل رووفيل براي سفت کردن پوست صورت مخصوص کساني که بر اثر افزايش سن دچار افتادگي پوست شده اند مي باشد.

ژل ژوويدرم 

يکي از شناخته شده ترين ژل ها در گروه ژل هاي تزريقي و زيبايي صورت ژل ژوويدرم مي باشد. اين ژل ها از ماده اي به نام اسيد هيالورونيک ساخته شده اند اين اسيد به طور عادي در بدن انسان وجود دارد اما گاهي به دليل کمبود اين اسيد در بدن انسان دچار مشکلات پوستي از قبيل چين و چروک مي شود. فرد مي تواند با تزريق اين ژل مشکلات پوستي خود را تا سطح قابل قبولي کاهش دهد.

ژل نوراميس

با تزريق اين ژل مي توان خيلي راحت و بدون عمل جراحي خطوط و چين و چروک هاي صورت را برطرف کرد براي تزريق اين ژل از سوزن بسيار باريکي استفاده مي شود که درد را براي فرد قابل تحمل خواهد کرد . از ژل نوراميس براي متقارن کردن گونه ها، لب و بر طرف کردن خط لبخند استفاده مي شود.

ژل آلاينا

از مهم ترين موارد استفاده از ژل آلانيا درمان چين و چروک هاي سطحي پوست به خصوص چروک هاي زير چشم مي باشد اين ژل با ماندگاري بالا تا يک سال دوام خواهد داشت. ژل آلاينا در گروه ژل هاي با کيفيت و پرتقاضا مي باشد.

منبع : فروشگاه تجهيزات پزشکيآرادرما

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 58
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 194
  • بازدید سال : 1,216
  • بازدید کلی : 4,043